Дисципліна “Рекламний і GR-менеджмент в міжнародному бізнесі” є компонентою освітньо-професійної програми підготовки здобувачів «Міжнародний менеджмент» за спеціальністю 073 «Менеджмент». Завданнями вивчення навчальної дисципліни “Рекламний і GR-менеджмент в міжнародному бізнесі” є: ідентифікація системи взаємовідносин «бізнес-влада-суспільство» за умов міжнародного середовища; засобів і принципів менеджменту рекламної політики міжнародних бізнес-структур; потенціалу рекламного менеджменту для позиціювання на глобальних ринках; сучасних моделей PR-компаній транснаціональних корпорацій та розробка й впровадження комплексних рішень GR-менеджменту за умов сучасних геополітичних викликів.