Цей курс розроблений для студентів спеціальності F3 "Комп’ютерні науки" і має на меті надати ґрунтовні знання та практичні навички для розробки інтерактивних додатків, симуляцій та відеоігор із використанням потужного крос-платформного ігрового рушія Unity. Програма курсу охоплює весь цикл розробки, від основ програмування до впровадження складних механік та оптимізації проєктів.
Ключові теми та навички:
Основи C#: Студенти вивчать синтаксис мови C# з акцентом на її застосуванні в Unity. Буде розглянуто змінні, типи даних, умовні конструкції, цикли, масиви та об'єктно-орієнтоване програмування.
Інтерфейс Unity: Ознайомлення з основними вікнами та інструментами Unity Editor. Робота з ігровими об’єктами, компонентами, ассетами та сценами.
Фізичний рушій: Вивчення принципів роботи фізики в Unity, включаючи Rigidbodies, Colliders, взаємодію об'єктів та обробку зіткнень.
Розробка 2D та 3D ігор: Практичне створення проєктів у двох та трьох вимірах, робота з графікою, анімаціями та UI-елементами.
Системи частинок та спецефекти: Засвоєння навичок створення візуальних ефектів, таких як вогонь, дим, вибухи, за допомогою Particle System.
ШІ в іграх: Вступ до основ штучного інтелекту в іграх. Розробка поведінки неігрових персонажів (NPC) за допомогою навігації (NavMesh).
Звуковий супровід: Інтеграція та керування звуковими ефектами та фоновою музикою в проєктах.
Оптимізація та публікація: Розгляд методів оптимізації проєктів для підвищення продуктивності. Підготовка та публікація додатків на різних платформах (ПК, мобільні пристрої).
- Викладач: Ковальчук Майя